FORUM hobbydog
hobbydog
I
izzy 22/04/2006 13:57
82.176.167.*

izzy

Sorry, dat we zo laat regaeren op de puppy inni miny maar we noemen ze izzy, het gaat heel goed met haar!!! ze is een lief maar een ondeugend hondje ze groeit goed en het liefste wil ze altijd eten ze is er snel bij als de andere hond van ons eten krijgt ze eet gewoon de brokken uit de bak van ons andere hond shena, ja het is net een peuter die je goed in de gaten moet houden ze wil alles meemaken en is nieuwsgierig, s'nachts gaat ze in de bench boven bij ons in de slaapkamer want om ongeveer 5 uur s'morgens gaat ze piepen maar dan moet ze toch nog even vol houden tot 7 uur ze is nog niet zindelijk dus plas en poep opruimen heel de dag !!!! ze loopt gewoon heel de dag met ons mee als we thuis zijn , bij ons is er wel steeds iemand thuis, ze probeert alles uit.

Dus bij deze hoe het met izzy gaat !!!!!

Groetjes Henk & Helene

code
[img][/img][url][/url]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

S
sabine 22/04/2006 18:07
84.24.221*
ooo wat ben ik blij jullie te horen, zien schrijven, bedoel ik, izzy wat een leuke naam en appart nog nooit eerder gehoord maar wel leuk, ben ook heel blij dat ze het goed doet bij jullie ja erg he ben altijd zo benieuwd hoe het met de pups gaat maar zoals ik nu allemaal heb gehoord gaat het zo goed overal met de pups beter kan niet en betere baasjes had ik niet kunnen vinden, nu weer afwachten voor de volgende, onze lady begon gisteren wat vreemd te gedragen alles in orde gebracht maar :< nee nog steeds niet het leek zo duidelijk mischien verast ze ons gewoon, wie weet jullie horen het zeker, groetjes en allemaal tot mails sabine

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |